به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانك صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی در این سفر ضمن بازدید از برخی شعب بانك در این استان، با مدیران شركت‌های «ورق خودروی شهركرد» و «فولاد سفید دشت» دیدار و بر افزایش همكاری‌ها تأكید كرد.

سید ضیاء ایمانی در بازدید از شعبه فرخشهر، ضمن شنیدن مسائل و پیشنهادهای همكاران شعبه گفت: بانك صادرات ایران یكی از بانك‌های پیشرو در اعطای تسهیلات، اعتبارات و تأمین ارز واحدهای تولیدی است. به همین دلیل با تسریع ارائه خدمات بانكی، مانع‌زدایی از تولید با جدیت در دستور كار قرار دارد.

وی افزود: یكی از وظایف و رسالت‌های اصلی بانك اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، مردم و مشتریان است كه برای تحقق این امر مهم، در نظر داریم با طراحی محصولات جدید و جذب منابع، روند تسهیلات‌دهی به مردم تسریع شود.

مدیرعامل بانك صادرات ایران با تأكید بر ضرورت خدمت‌رسانی سریع و در خور شأن به مشتریان گفت: اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری كاركنان بانك صادرات ایران زبانزد شبكه بانكی در كشور است و لازم است این روحیه تقویت شده و در كنار توسعه خدمات بانكداری الكترونیك، برای جلب رضایت مشتریان تلاش كرد.

وی همچنین در دیدار با كاركنان شعبه ۲۲ بهمن فارسان گفت: با توجه به تورم موجود در بازار اقتصادی كشور، حدود اختیارات شعب در خصوص سقف اعتبارات و تعهدات شعب و استان‌ها افزایش می‌یابد تا در ارائه خدمات و تسهیلات به مشتریان خللی ایجاد نشود.

ایمانی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای شعب و توانمندی كاركنان بانك صادرات ایران افزود: انتظار می‌رود با تلاش و برنامه‌ریزی و جدیت بیشتر در پیگیری اهداف و برنامه‌ها، رتبه اول سهم بازار را برای خدمت بیشتر به مردم به دست آوریم.

سیدضیاء ایمانی در این سفر همچنین از شعب سردار سلیمانی، پردنجان، سورشجان، فارسان و مجتمع امام صادق بازدید و از نزدیك در گفت‌وگویی صمیمی به دغدغه‌ها و پیشنهادهای همكاران توجه و راهكارها و برنامه‌های بانك را برای ارتقای شعب بیان كرد.

مدیرعامل بانك صادرات ایران در دیدار با حمید شجاعی مدیرعامل شركت «ورق خودروی شهركرد» ضمن اعلام آمادگی این بانك برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای این شركت گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های جدید شركت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، بانك صادرات ایران سهم عمده‌ای در این شركت خواهد داشت كه امید می‌رود با همراهی و هم‌افزایی بیشتر، همكاری‌های بهتری صورت گیرد و نیاز خودروسازان و مردم برطرف شود.

وی افزود: اتمام موفقیت‌آمیز طرح بهینه‌سازی خط تولید و توانمند شدن این شركت برای تولید گریدهای ویژه برای استفاده در بدنه نمایان خودرو نشان از این اراده دارد كه شركت هم‌اكنون این آمادگی را دارد كه با تمام توان و ظرفیت كل نیاز گروه خودرو سازی سایپا، ایران خودرو و دیگر خودروسازان را حل كند.